فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در در طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در کبودراهنگ خبر داد.

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ محمدعلی محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ  با اشاره به ارتقا طرح امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کبودراهنگ، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را با محوریت برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا کردند.

وی با اشاره به کشف  یک کیلو  ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی  در اجرای این طرح، ادامه داد: طی اجرای این طرح در مجموع تعداد ۱۰ نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر به همراه تعدادی آلات توزین و مصرف کشف شد.

سرهنگ محمدی گفت: تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودوروی متهمان که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد نیز توسط عوامل انتظامی در این طرح توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی عنوان کرد: درخصوص متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با تشکر از همکاری شهروندان در تامین نظم و امنیت و مبارزه با هنجارشکنان با پلیس گفت: خانواده ها به فرزندان خود مهارت نه گفتن در مواجهه با تعارف برخی افراد سودجو را به فرزندان خودآموزش دهند تا از آسیب های موادمخدر درامان بمانند.

انتهای پیام/ د.ا

10 خرده فروش مواد مخدر در کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.