حجت الاسلام علوی با سفر به استان مرکزی در جلسه شورای اداری این استان شرکت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات که به استان مرکزی سفر کرده است در جلسه شورای اداری این استان حضور یافت.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه ارارک  در جلسه شورای اداری این استان گفت: اینکه رئیس دولت آمریکا قدس شریف را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل را به رسمیت می‌شناسدتوطئه شوم صهیونیستی استکباری است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: قدس شریف قبله اول مسلمانان و از پایه‌های تغییر ناپذیر جهان اسلام است و این توطئه با هوشیاری و حضور و اتحاد جهان اسلام محکوم به شکست است.

سید علی آقا زاده استاندار مرکزی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت در ایران اسلامی است گفت: به برکت خون مطهر شهدا، از خودگذشتگی ایثارگران، حضور در صحنه مردم و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) ایران اسلامی با وجود توطئه‌های مختلف استکبار برخوردار بالاترین درجه امنیت در منطقه را دارد.

همچنین در پایان این جلسه  حقیقی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی  معرفی و از زحمات حسن بیگی قدردانی ؛ فرخی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و از زحمات افشون قدر دانی  و زندوکیلی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  مرکزی معرفی  و از زحمات فیلی  قدر دانی شد.

 

انتهای پیام / ج

حضور وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.