به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر ابراهیم صالحی عمران، متولد ۱۳۴۳ آمل، فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه باث انگلستان و استاد دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران است.
وی تاکنون علاوه بر تألیف و ترجمه بیش از ۱۰ کتاب، راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰۰ رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ حدود ۸۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و بینالمللی، بیش از ۶۰ مقاله در همایشها و کنفرانسهای ملی و ۲۰ مقاله در کنفرانسهای بینالمللی را در کارنامه علمی خود دارد.
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مازندران، مدیر کل آموزش فنی و حرفهای مازندران، عضو کمیته تخصصی علمی و کاربردی شورای گسترش آموزش عالی، عضو کارگروه برنامه ریزی آموزش فنی و حرفهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو شورای تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، عضو شورای پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور، رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه مازندران، مدیر گروه علوم تربیتی، مدیر برنامه ریزی و نظارت و سنجش آموزش دانشگاه مازندران، مدیر گروه آموزشی مدیریت آموزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از دیگر سوابق اجرایی وی است.
دکتر صالحی عمران هم اکنون رئیس انجمن آموزش عالی ایران و مدیر مسئول نشریه علمی پژوهشی مجله آموزش عالی و سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات برنامه ریزی آموزشی و مجله علمی ارتباطات و اطلاعات در تحقیقات تربیتی نیز هست.
در حکم انتصاب دکتر ابراهیم صالحی عمران به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفهای کشور آمده است.
جناب آقای دکتر ابراهیم صالحی عمران
با سلام؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفهای منصوب میشوید. انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاستهای دولت تدبیر و امید و برنامههای تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی با بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و بویژه آموزشهای مهارتی و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، به روز رسانی و بازنگری دورههای آموزشی با توجه به نیاز بازار؛ توجه به آمایش سرزمین و آمایش آموزشهای مهارتی و فنی و حرفهای، ارزیابی درونی و برونی و اعتبار سنجی و رتبه بندی مراکز، تبدیل چند مرکز به مراکز آموزش عالی بین المللی، توسعه همکاری با سایر سازمانهای دست اندرکار آموزش مهارتی در راستای هماهنگ سازی آموزش مهارتی در سطح کل کشور گامهای موثری بردارید.
انتهای پیام/ر