عضو شورای شهر تهران گفت: بهتر است شهرداری تهران گزارش مستمر درآمد و هزینه خود را به صورت هفتگی یا روزانه به مردم ارائه کند.

تذکر خزانه دار شورای شهر تهران به شهرداربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: طبق ماده ۷۹ قانون شهرداری و بند پنجم ماده ۸ آیین نامه شورا، شهرداری موظف است تا پانزدهم هرماه حساب درآمد و هزینه ماه قبل شهرداری را به انجمن شهر تسلیم کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهرداری تهران نهادی عمومی و دولتی است که به صورت درآمد-هزینه اداره می‌شود و این حقوق مسلم شهروندان است که از حساب هزینه و درآمد آن مطلع شوند.

رسولی گفت: با استناد به مواد ذکر شده بنده به عنوان خزانه دار شورای شهر تهران به شهرداری جهت دادن صورتحساب درآمد و هزینه تذکر می‌دهم و امیدوارم این گزارش ها که در سه ماه گذشته مورد اغفال قرار گرفته‌اند، ارائه شوند.

وی همچنین با اشاره به سیاست جدید شورای شهر و شهرداری که روشن سازی و روشنگری است، افزود: بهتر است شهرداری تهران گزارش مستمر درآمد و هزینه خود را به صورت هفتگی یا روزانه به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/

سخنان رسولی در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
بسیار عالی وخوبه