با اجرای طرح صدقه هر شهروند زنجانی ۳ هزار و ۸۴۹ تومان صدقه پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های مهم اجرایی این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی اجرای طرح صدقه است، گفت: بیش از ۱۴۳ هزار صندوق صدقات کمیته امداد استان زنجان در سطح منازل، اصناف، اماکن عمومی و دولتی، شرکت‌ها و معابر این استان وجود دارد.
صفری افزود: خیران زنجانی در هشت‌ماهه امسال بیش از چهار میلیارد و ۶۹ میلیون در قالب طرح صدقه به کمیته امداد استان زنجان به منظور کمک به خانوار‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند.
وی بیان کرد که به‌طور میانگین هر شهروند زنجانی در این استان در هشت‌ماهه امسال سه هزار و ۸۴۹ تومان و ماهیانه ۴۸۱ تومان صدقه پرداخت کرده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:: صدقات پرداختی خیران زنجانی به کمیته امداد استان زنجان در هشت‌ماهه امسال به منظور تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، کمک به ساخت و تعمیر مسکن، اشتغال، آموزش، درمان، پرداخت کمک‌های موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و پرداخت وام‌های ضروری به مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
صفری با اشاره به اینکه توسعه جمع‌آوری صدقه از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی از رویکرد‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در اجرای طرح صدقه در این استان است، گفت: اجرای طرح جمع‌آوری الکترونیکی صدقه در کمیته امداد در جهت سیاست‌های چابک سازی فعالیت‌های این نهاد و باهدف کاهش هزینه‌های مرتبط با جمع‌آوری صدقات و افزایش سرعت در خدمت‌رسانی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه امکان پرداخت صدقه روزانه از طریق تلفن همراه در استان زنجان نیز فراهم‌شده است، افزود: شهروندان خیر زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* صدقه روزانه خود را به‌منظور کمک به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/ع

 

کمک بیش از چهار میلیارد و ۶۹ میلیون تومانی خیران زنجانی در قالب طرح صدقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.