جمعی از مسئولین و اعضای سازمانهای مردم نهاد شهرستان مهاباد در دیدار با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،نماینده سازمانهای مردم نهاد شهرستان مهاباد گفت: سمن های این شهرستان  نقش پر رنگی در جمع آوری و کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه ایفا کردند.

شریفی ضمن اشاره به اینکه تعامل این نهادها با مسئولین وصف ناپذیر است افزود:به منظور بررسی مشکلات هر کدام از سمن ها این نشست ترتیب داده شده و برای بهبود وضعیت سازمان‌های مردم نهاد ،مسئولین باید تلاش کنند.

در ادامه هر کدام از مسئولان و یا نمایندگان سازمانهای مردم نهاد به بیان مشکلات پرداختند و خواستار توجه بیشتر به این سازمانها شدند.

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست، گفت: بدون شک تقویت و پشتیبانی از سازمانهای مردم نهاد می تواند در موقع بروز هر بحرانی کمک کننده و یاری رسان باشد و باتوجه به اینکه این سازمانها معتمدین مردم هستند می توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف ایفا کنند.

محمود زاده ضمن پاسخگویی به سؤالات در خصوص پیشنهادات مطرح شده در این جلسه قول مساعد داد.

 مشکلات تمدید پروانه فعالیت سمن ها و بروکراسی اداری، نیاز به تشکیل خانه انجمن ها، عدم برخورداری عادلانه ورزشکاران از فضاهای ورزشی شهرستان، وضعیت ناسالم آب آشامیدنی شهرستان، وضعیت پسماند و دپوی نامناسب زباله، معضلات خودروهای بدون پلاک، بی توجهی به حقوق معلولان در مبلمان شهری، مشکلات اعتیاد و کارتون خواب ها، نبود مکانی برای نمایشگاههای دائمی، مشکلات زیست محیطی حاشیه سد مهاباد و عدم توجه مالی به حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات،از مهمترین محورهای اساسی و مورد بحث در این نشست بود.

 انتهای پیام/خ

 

 مشکلات سمن ها در مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.