با هوشیاری پلیس شهرستان نیشابور حدود ۲۳ تن چوب درخت تاغ از درختان محیط زیست کشف و ضبط گردید.

شناسایی و دستگیری عامل تخریب درختان تاغ وکشف ۲۳ تن چوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ عارفخانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:درپی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر حمل غیرمجاز چوب درختان تاغ مربوط به محیط زیست توسط احدی از شهروندان با خودرو نیسان در محدوده میان جلگه موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:ماموران پاسگاه انتظامی بلهرات خودرو نیسان را در محدوده روستای جنداب شناسایی و با علایم هشدار دهنده توقیف که در بازرسی از خودرو مقدار هشت تن چوب درخت تاغ کشف و ضبط گردید.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم ۳۱ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تخریب و هم چنین دپوی ۱۵ تن دیگر چوب درختان تاغ در محل چاه روستای سلطانیه اعتراف که با هماهنگی مقام قضایی نیز آن‌ها کشف و ضبط گردید.

سرهنگ عارفخانی افزود: تاغ زار‌های مناطق جنوب شهرستان از عوامل تثبیت شن‌های روان و حفظ تعادل اکوسیستم نیمه کویر است و از روستانشینان ودامداران درخواست میکنیم درحفظ این سرمایه‌های ارزشمند طبیعی کوشا و هر گونه خبری در این خصوص را به مرکز ۱۱۰ یا به اداره محیط زیست شهرستان اعلام نمایند.

 
انتهای پیام // س. ح.
 

عامل تخریب درختان در نیشابور شناسای و دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.