فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری کاشان تعطیل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس شورای شهر کاشان درهجدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر کاشانگفت: با توجه به پیگیری ها انجام شده و نظر هیات تطبیق باید در مورد دفاتر خدمات الکترونیک طبق قانون برخورد شود که بر این اساس با توجه به روند سابق گذشته مصوبه شورا باید این دفاتر تعطیل شود.

علی رسول زاده  افزود: با توجه به بحث های انجام شده در نشست قبلی و نظر هیات تطبیق مبنی بر تعطیلی خدمات الکترونیک لازم است فرصتی به شهرداری داده شود تا نسبت به جمع شدن این دفاتر اقدام کند.

حسینعلی وکیل، نایب رئیس شورای شهر کاشان نیز در این نشست اظهار کرد: جمع کردن دفاتر پیشخوان به سرعت امکان پذیر نیست ولی می توان این دفاتر را برای تکمیل پرونده ها تجمیع کرده و در این فرصت با پیگیری های لازم  مجوزهای قانونی از فرمانداری برای دفاتر پیشخوان دولت و در راستای قوانین موجود اخذ شود.

علی هاشمی طاهری عضو شورا نیز در این باره گفت: این دفاتر باید به فعالیت خود ادامه دهند و اگر لازم است، شورا برای حل این اختلاف از طریق  مراجع بالاتر اقدام کند تا کاری که در راستای خدمت رسانی به مردم بوده تعطیل نشود.

علیرضا پورعسگری رییس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه شورا گفت: هیات تطبیق قبلا تصمیم خودش را درباره دفاتر پیشخوان شهرداری گرفته و طی مصوبات و ابلاغ قانونی به شورا و شهرداری ابلاغ شده است بنابراین باید وفق قانونی نسبت به این مصوبه عمل کنیم .

سید مهدی ناظم رضوی عضو شورای شهر کاشان نیز در این نشست با اعلام مخالفت خود مبنی بر تعطیلی دفاتر خدمات الکترونیک کاشان گفت: با تعطیلی این دفاتر شاهد گستردگی لابی گری های خاص در شهرداری خواهیم بود لذا پس از بحث و تبادل نظر با عنایت به قانونی بودن مصوبه فوق از سوی شورا و ابلاغ به شهرداری ،سایر اقدامات بعدی به عهده شهرداری سپرده شده است.

شهردار کاشان نیز در این نشست گفت: شورای شهر با ارسال نامه ای در پاسخ به درخواست دفاتر خدمات الکترونیک مبنی بر نظر هیات تطبیق برای غیرقانونی بودن این مراکز ارائه خدمات الکترونیکی به صورت عملی تکلیف را برای همگان مشخص کرد.

سعید ابریشمی راد، تصریح‌کرد: اگر قرار بر تعطیلی این دفاتر است یک شبه نمی توان این کار ر ا انجام داد و باید زمانی مشخص بین تا 45 تا 90 روز  برای پایان کار پرونده هایی که در گردش کار هستند داده شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای هماهنگی با سیاست های شورای شهر تلاش می کند، افزود: هدف ایجاد این دفاتر خدمت رسانی به مردم بوده و هرگونه تصمیم گیری دراین باره نباید برای آنها مشکل ساز شود.

شایان ذکر است :بمخش نخست هجدهمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با حضور اعضا، شهردار، معاونین اداری و مالی و شهرسازی شهرداری کاشان درباره چگونگی ادامه کار دفاتر خدمات الکترونیک مناطق شهرداری و درخواست واگذاری سالن شهید قدیرزاده به هیئت کشتی کاشان و لایحه شهرداری در راستای دستورالعمل اجرایی اوراق بصورت سخاب و بخش دوم نیز بازدید ازتاسیسات فنی اداره مخابرات کاشان و نشست با مدیران این اداره برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
تا کی تعطیل میشه؟ بعدا باز میشه؟ تا اونموقع ما باید به کجا رجوع کنیم؟