مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم سومین روز شهادت سردار حاج علی ییلاقی در بهشهر به بیان ویژگی‌ هایی از شهید ییلاقی پرداخت و گفت: زندگی شهید ییلاقی سراسر مبارزه، جهاد و استقامت بود و این انسان شریف با روحیه صبر و استقامت توانست این زندگی را دامه داد.

وی از شجاعت و دلیری شهید ییلاقی در جبهه‌ های جنگ اشاره کرد و افزود: اگر امروز جبهه مقاومت و اسلام پیروز است به برکت خون شهدا است.

سردار مومنی گفت: شهید ییلاقی در کمترین زمان با روحیه قوی، ایمان و پشتکار به فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا رسید و در این مدت فرماندهی در قلب رزمندگان جای گرفت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: شهید ییلاقی بیش از ۳۴ سال، جانبازی بیش از ۷۰ درصد را تحمل کرد و ایمان و اراده قوی اش اجازه نداد وی تسلیم شود.

وی گفت: سردار شهید حاج علی ییلاقی در اوج رشادت، شهامت و شجاعت شخصیتی بسیار متین، آرام و مصمم داشت و خودش را در معرض تهدید قرار می‌داد تا آسیبی به زیردستانش نرسد.

سردار مومنی افزود: جبهه شوم آمریکا، صهیونیست و آل سعود با تمام توان تلاش کردند تا شکافی در جبهه مقاومت ایجاد کنند، اما با روحیه شهادت طلبی ورهبری حکیمانه مقام معظم رهبری متحمّل شکست شدند و جبهه مقاومت و اسلام به پیروزی رسید.

وی گفت: استکبار در عرصه‌ های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به اسلام بود و فریاد‌های امروز آل سعود و آمریکا ناشی از شکست سخت آن‌ ها است و ایران به برکت رزمندگان و ایثارگران سربلندتر از هر زمان دیگر است و با اقتدار و عزّت به راهش ادامه می‌ دهد.

انتهای پیام/ م

حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.