تیم قائم شهر در مسابقات ووشو بانوان مازندران، انتخابی قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مسابقات ووشو بانوان مازندران که با رقابت بیش از ۹۰ ووشوکار در رشته ساندا از شهرستان های ساری، آمل، بابلسر، قائم شهر، محموداباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد و کلاردشت در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در شهرستان بابلسر برگزار شد، ووشوکاران تیم قائم شهر با کسب ۳ نشان طلا و یک برنز مقام نخست را از آن خود کردند وجام قهرمانی مسابقات را بالای سر بردند.

تیم نوشهر هم با کسب ۲نشان طلا، ۳ نقره و۲ برنز دوم شد و تیم چالوس با ۲طلا، ۲ برنز مقام سوم در جای سوم ایستاد.

در نتایج انفرادی این مسابقات ودر رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۲ کیلوگرم حنانه الهی نژاد از نوشهر، در وزن ۴۵  دنیا کیادلیری"از چالوس، در وزن ۴۸ کیلوگرم فاطمه گراییلی و در وزن۵۲ کیلوگرم یاسمن باقرزاده از قائم شهر قهرمان شدند.

در رده سنی جوانان این مسابقات هم ، در وزن ۴۸ کیلوگرم سوگند سینکایی از چالوس، در وزن ۵۲ کیلوگرم فاطمه عباس پور از نوشهر، در وزن ۵۶ کیلوگرم معصومه بزرگی از تنکابن و در وزن ۶۰ کیلوگرم سیده کیمیا حسینی از قائم شهربه مقام قهرمانی دست یافتند.

نایب رییس هیات ووشو مازندران گفت، که نفرات برتر هر رده سنی در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در اواخر امسال برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

بهاره سیف با بیان اینکه مسابقات در سطح بالایی ورقابت فشرده ونزدیکی برگزار شد، افزود: مسابقات استانی ووشو قهرمانی مازندران در بخش تالو نیز ۲۹ همین ماه در شهرستان تنکابن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

مقام نخست ووشکاران قائم شهری در مسابقات استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.