مدیرعامل شرکت برق زنجان از ارائه 27نوع خدمات غیر حضوری به مشترکین برق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛ علیزاده مدیرعامل شرکت برق زنجان گفت:مهمترین این خدمات شامل همه خدمات فروش انشعاب برق و تغییر قدرت ،خدمات مشترکین وصورتحساب و قبض است.

علیزاده اهداف این طرح را کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارائی و بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، مکانیزه کردن پاسخگوئی به مشترکین و متقاضیان برق، اخذ نظرسنجی مکانیزه از مشترکین و متقاضیان، ارتقاء رضایت مندی مشترکین اعلام کرد.

 وی افزود: مشترکین برای دریافت این خدمات به نشانی اینترنتی www.zedc.ir مراجعه کنند.

 در استان زنجان بیش از422 هزار مشترک خانگی و بیش از هزار مشترک صنعتی و تجاری وجود دارد.

انتهای پیام/ر

ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین برق زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.