به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ علیزاده مدیرعامل شرکت برق زنجان گفت:مهمترین این خدمات شامل همه خدمات فروش انشعاب برق و تغییر قدرت ،خدمات مشترکین وصورتحساب و قبض است.
علیزاده اهداف این طرح را کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارائی و بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، مکانیزه کردن پاسخگوئی به مشترکین و متقاضیان برق، اخذ نظرسنجی مکانیزه از مشترکین و متقاضیان، ارتقاء رضایت مندی مشترکین اعلام کرد.
وی افزود: مشترکین برای دریافت این خدمات به نشانی اینترنتی www.zedc.ir مراجعه کنند.
در استان زنجان بیش از422 هزار مشترک خانگی و بیش از هزار مشترک صنعتی و تجاری وجود دارد.
انتهای پیام/ر