پوستر یازدهمین دوره جشنواره کشوری داستان نویسی بانه با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر بانه و جمعی از هنرمندان در این شهرستان رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد فلاحی فرماندار شهرستان بانه  در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره داستان نویسی بانه گفت: برگزاری جشنواره کشوری داستان به میزبانی بانه یک برند فرهنگی برای مردم این منطقه است.

وی افزود: لازم است تولیدات فرهنگی این شهرستان در کنار برند تجاری بودن بانه به همگان معرفی و صادر شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه هم دراین مراسم با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره سراسری داستان بانه به ۲ زبان فارسی و کوردی برگزار می شود، گفت:این جشنواره در بخش داستان، داستان کودکان، نوجوانان و وتار از ٢١ تا ٢٣ آذر ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی ارشاد شهرستان بانه برگزار می‌شود.

حمیدرضا خوشبخت با اعلام اینکه یک هزار و ۶۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: از مجموع آثار ارسال شده با نظر هیأت داوران ۶۰ داستان به بخش نهایی جشنواره معرفی شده است.

وی بیان کرد: از تعداد آثار مذکور تایید شده، ۳۰ داستان فارسی و ۳۰ داستان به زبان کردی است و در بخش کودکان نیز ۶ داستان به زبان فارسی و کردی قرائت می‌شود.

خوشبخت عنوان کرد: امیدواریم با نگاه و تلاش مسئولان کشوری و استانی دوازدهمین دوره جشنواره بانه با حضور داستان نویسان دیگر کشورها برگزار شود.

انتهای پیام/م

پوستر یازدهمین جشنواره کشوری داستان نویسی بانه رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.