۴۶ درصد صنعت مازندران در شهر امام زاده عبدالله آمل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جواد صلواتی شهردار امام زاده عبدالله آمل در نشست با مدیرکل گمرک مازندران زاده با بیان اینکه ۴۶ درصد صنعت مازندران در شهر امام زاده عبدالله آمل قرار دارد، گفت: ۷۶ درصد صادرات مازندران توسط واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی  صورت می‌گیرد.

وی افزود: آمل دارای بالاترین سطح مراودات بین المللی است و تمرکز آن شهر مقدس امام زاده عبدلله می‌باشد.

وی با اشاره به دیدار مدیرکل گمرک مازندران از شهرداری و مذاکره درخصوص ساخت ساختمان گمرکات آمل در شهر امام زاده عبدالله گفت: در این دیدار مسائلی مطرح شد که قرار است شهرداری امام زاده عبدالله در جهت معرفی زمین مناسب جهت ساخت گمرک همکاری کند.

شهردار امام زاده عبدالله آمل افزود: با ساخت ساختمان گمرک در شهر شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در شهر خواهیم بود.

ابوالقاسم یوسفی نژاد مدیرکل گمرک مازندران در این دیدار با قدردانی از آینده نگری شهردار امام زاده عبدالله نسبت به مسائل شهری، گفت: امید داریم که استقرار گمرک آمل در این شهر درجهت رفع مشکلات و کم کردن بوروکراسی اداری برای تولیدکنندگان در امر واردات و صادرات شهرستان آمل گردد.

وی افزود: گمرک آمل به صورت نمایندگی و بصورت استیجاری در شهر آمل مستقر می‌باشد و امید داریم که با تعیین موقعیت زمین در شهر امام زاده عبدالله، گمرک آمل  صاحب ساختمان شود و از حالت استیجاری خارج شد که زیبنده شهر آمل نیست.

گمرک آمل در سال ۹۶ به تنهایی ۷۴ درصد صادرات مازندران را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ م

سهم ۴۶ درصدی امام زاده عبدالله آمل از صنعت مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.