دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو گفت:بدون تردید رقابت های جام باشگاه های جهان در تهران یکی از بزرگترین تورنمنت هایی بود که در آن کشتی گرفتم.

ولادیمیر خینچیگاشویلی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:به طور حتم وقتی رقابتی در ایران برگزار می شود حتماً به لحاظ کمی و کیفی سطح مطلوبی دارد و در همین راستا نیز مسابقات جام باشگاه های جهان با توجه به حضور کشتی گیران نامدار جهان یکی از بهترین تورنمنت های حال حاضر در دنیا بود.
وی درباره قهرمانی تیم ایزی پایپ و رقابت با حریف آمریکایی در دیدار فینال گفت:ایزی پایپ تیمی یکدست و متحدی بود که به حقش رسید و حریف آمریکایی رقیب خیلی سختی بود اما خوشبختانه و موفق به پیروزی مقابل او شدم .
آزادکار وزن 61 کیلو گرم تیم ایزی پایپ درباره جو سالن مسابقات و حضور تماشاگران ایرانی اظهار داشت: شاید یکی از دلایلی که باعث پیروزی من مقابل حریف شد همین تشویق تماشاگران و شور و حال موجود در سالن بود. ایرانی ها خیلی پر شور و با انرژی تشویق می کنند.
خینچیگاشویلی در خاتمه با تعریف و تمجید از قهرمانان کشتی ایران خاطر نشان کرد: کشتی ایران همواره ابرقدرت بوده و هست؛ وقتی صحبت از کشتی ایران می‌شود یاد اسطوره های کشتی این کشور به خصوص رضا یزدانی که همیشه جزء بهترین ها بوده می افتم.

چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با حضور 10 تیم خارجی و 3 تیم ایرانی روزهای 16 و 17 آذرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم ایزی پایپ کاشان به عنوان قهرمانی رسید و تیم های تایتان مرکوری آمریکا و ستارگان ساری نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
انتهای پیام/

صحبت های قهرمان جهان و المپیک پس از قهرمانی تیم ایزی پایپ در لیگ جهانی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار