مراسم گرامیداشت روز دانشجو با اندکی تاخیر در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه جیرفتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در آیین گرامیداشت روز دانشجو که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد، ضمن تبریک این روز مهم ،گفت: دانشجو یک قشر آگاه و پیشگام در خلاقیت و رسالت آن حرکت در مسیر پویایی کشور است.

وی افزود:امروز وظیفه دانشجو تلاش برای رسیدن به علم و دانش نوین است و در این راه اساتید می توانند نقش تعیین کننده ای داشته باشند.

همچنین در این آیین،مسعود حسین چاری معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: کار سیاسی در کشور را به دانشگاه ها محول کرده اند و این امر تبعاتی برای دانشگاه ها دارد.

مسعود حسین چاری افزود: در دانشگاه های سطح یک دنیا ،کار سیاسی وجود ندارد زیرا احزاب در بیرون از دانشگاه ها فعالیت دارند و هر دانشجویی که علاقمند به فعالیت باشد در این احزاب حضور پیدا می کند.

وی تصریح کرد: احزاب باید در کشور فعالیت خود را به شکل مناسب و در همه نقاط کشور ادامه دهند و دانشجویان علاقه مند به فعالیت سیاسی در احزاب حضور یابند.

معاون برنامه ریزی و توسعه دانشگاه شیراز ، با بیان این مطلب که باید فلسفه روز دانشجو را پیش چشم خود بگذاریم و راه را ادامه دهیم اظهار کرد: اگر دانشجویان رسالت فرهنگی و اجتماعی خود را در قبال جامع انجام ندهند و مسئولیت پذیر نباشند، آینده جامعه پیش روی آنها به زوال و نابودی کشیده می شود.

در پایان مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی و نفرات برتر مسابقات دانشجویی تقدیر شد.
انتهای پیام/ح

گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.