نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برای اثبات یهودی بودن قدس یک سکه قدیمی را از جیبش خارج کرد و آن را به حاضران نشان داد!

اثبات یهودی بودن قدس با سکه!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نشست اضطراری شورای امنیت درباره موضع جدید آمریکا درباره قدس، یک سکه به اصطلاح تاریخی را از جیبش خارج کرد و آن را به عنوان شاهدی بر یهودی بودن قدس به حاضران نشان داد!

وی همچنین تصمیم آمریکا را نقطه عطفی برای اسرائیل برشمرد و گفت: دونالد ترامپ این شجاعت را داشت که شهری که همیشه پایتخت اسرائیل بوده و خواهد بود را به رسمیت بشناسد.

گفتنی است ،دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با وجود هشدار‌های بین المللی و برخلاف تمامی قطعنامه‌های سازمان ملل، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و دستور انتقال سفارت آمریکا به این شهر را صادر کرد.

انتهای پیام/

ادعای بی اساس نماینده رژیم صهیونیسیتی در مورد قدس در شورای امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
قوم حضرت موسی بعد از عبور از نیل کجا رفتند((سیصد سال قبل تر هم که حضرت یعقوب از کنعان به در خواست پسرش یوسف نبی به مصر مهاجرت کردند...قلمرو حکومت داود وسلیمان نبی کجاست (که توفیلم ملک سلیمان هم قبه الصخره یعقوب نبی که بعدا به قدس مشهور شدراهم نشان داد ...همه این ها 3000سال قبل از اسلام اتفاق افتاده
United States of America
شاه شب
۲۳:۵۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
اگه اونجوری باشه پس بیشتر مناطق خاورمیانه مال امپراتوری ایران(هخامنشی) باید باشه که
آخرین اخبار