امام جمعه میاندوآب گفت:نفهمی و جهالت دشمنان و استکبار جهانی سبب اتحاد مسلمانان در جهان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اظهارات و اقدام اخیر ترامپ اظهار کرد: داعش یکی از شاخ‌های آمریکا بود که شکست و امروز باید شاخ بزگتر آمریکا که همان اسرائیل است باید شکسته شود.

امام جمعه میاندوآب به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: تشکیل داعش و حمایت و پشتیبانی از آن یکی از اقدامات دشمنان اسلام بود که به برکت تفکر بسیجی و جهادی توسط جبهه مقاومت و ایثارگری مدافعان حرم در هم کوبیده شد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل فرعون زمانه ما هستند، گفت: هر کس هم که در کنار آن‌ها باشد در واقع همدست و شریک آنهاست.

حسن زاده به دیگر نقشه‌های شوم دشمنان اشاره و تصریح کرد: نقشه شوم آمریکا این است که می‌خواهد با اختلاف افکنی بین مسلمانان و ایجاد درگیری بین کشور‌های مسلمان، چتر امنی برای رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب ایجاد کند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تا پیروزی نهایی، اظهار کرد:دشمن به دنبال جنگ مذهبی است و می‌خواهد با این روش و توطئه، نقشه‌های خود را عملی کند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و با بیان اینکه جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: این اقدام ترامپ نشانه عجر و ناتوانی آنهاست.

حسن زاده به ضرب المثل”عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد” اشاره و اظهار کرد: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و حرکت نسنجیده و احمقامه ترامپ دیوانه نیز سرزمین‌های اشغالی را تقدیم ایران کرده و ما به زودی پرچم اسلام را در این سرزمین‌ها برافراشته می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نفهمی و جهالت دشمنان سبب اتحاد مسلمانان می‌شود، افزود: امروز دوباره فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام و مسلمانان تبدیل شده و همه کشور‌های اسلامی حول محور ولایت و مقاومت بوده و به حول قوه الهی تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس در همین میاندوآب هم در مقابل دشمن ایستادیم و در نهایت پیروز شدیم، تصریح کرد: این به باور‌های دینی و ایمانی ما بر می‌گردد که اگر با خدا باشی، خدا نیز باشماست و خداوند با صابرین بوده و در نهایت مقاومت پیروز است.

حسن زاده به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: امروز کسانی در دنیا مدافع حقوق بشر شده اند که خودشان ناقض حقوق بشر هستند.

وی هم چنین با اشاره به نقش علما در طول تاریخ اسلام و انقلاب، اظهار کرد: علما برای بقای اسلام و دین تلاش کرده اند و شهدای محراب نمونه‌ای از این علما هستند که در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کرده اند.
 
انتهای پیام/ن.م
 

جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.