جانشین پلیس راه استان سمنان گفت: تردد در تمامی محورهای این استان طی تعطیلات پایان هفته جاری روان و بدون هیچ محدودیت ترافیکی در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری جانشین پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تردد در محورهای استان سمنان روان است گفت : برای سفر و تردد در سطح جاده های استان لزوم رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از تلفن همراه، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و همچنین مدیریت زمان برگشت از سفر به نحوی که به ساعات پایانی تعطیلات موکول نشود را باید تاکید کرد.


وی افزود: به دلیل وجود برخی راه های کوهستانی در استان سمنان و همچنین اقلیم سردسیر این فصل سال، در طول سفر، همراه داشتن تجهیزات گرمایشی، زنجیر چرخ، سوخت کافی الزامی است.


جانشین پلیس راه استان سمنان، گفت: شهروندان می توانند با تماس با شماره ۱۲۰ از وضعیت جاده ها اطلاع حاصل کرده تا سفر خوبی را تجربه کنند.


کبیری افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای سلامتی و ایمنی تردد کاربران ترافیکی لازم است از سوی دیگر شرایط جوی نیز در اکثر راه های استان سمنان مساعد قلمداد می شود.


انتهای پیام / ه


تردد سبک و روان در محورهای استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.