افزایش ۵۰ درصدی تعداد پزشکان متخصص در سپیدان

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان گفت: هشت پزشک متخصص به مجموعه کادر درمانی بیمارستان امام حسین اردکان شهرستان سپیدان اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر فرخ روز رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان از افزایش ۵۰ درصدی تعداد پزشکان متخصص در این شهرستان خبر داد و گفت: این پزشکان در رشته‌های مختلف درمانی از جمله ارتوپد، جراح عمومی، زنان و زایمان، رادیولوژیست، پاتولوژیست، چشم پزشکی و داخلی به مردم شهرستان سپیدان خدمت می‌کنند.

وی افزود: با ورود این هشت پزشک متخصص به چرخه درمان شهرستان، علاوه بر رشد سطح کیفی خدمات درمانی به شهروندان، تا حد زیادی از مراجعات بیماران به مرکز استان نیز کاسته می شود.

فرخ روز با تاکید بر مستمر و مداوم بودن روند رو به رشد خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان به مردم، اظهار داشت: با جذب این متخصصان تعداد متخصصان کادر درمانی بیمارستان امام حسین به ۲۲ نفر رسیده است.

در حال حاضر پزشکان متخصص ارتوپد، قلب و عروق، پوست و مو، جراح عمومی، اعصاب و روان، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، چشم پزشک، داخلی، رادیولوژیست، پاتولوژیست، اطفال و بیهوشی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ر

افزایش پزشکان متخصص در سپیدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار