معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان از تجهیز نماز خانه های سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد و شهرستان طارم تا پایان سال جاری خبر داد .

تجهیز نمازخانه های مجموعه های ورزشی استان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ احمد شیرود میرزایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در راستای ترویج و توسعه ی فرهنگ اقامه ی نماز و با دستور جلسه ی پیگیری مصوبات قبلی و ارائه ی برنامه های پیشنهادی سال 97 خبر داد و افزود: این جلسه با حضور اعضای شورا و در محل دفتر معاونت فرهنگی اداره کل برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نماز خانه های سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد و شهرستان طارم تا پایان سال جاری تجهیز خواهند شد تصریح کرد: از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه تجهیز نماز خانه های برخی مجموعه های ورزشی در سال 97 جهت اقامه ی هر چه باشکوه تر نماز برای ورزشکاران و گسترش فرهنگ نماز اول وقت است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت تقویت روحیه ی پهلوانی و جوانمردی در جوانان و سوق دادن آن ها در مسیر رشد اخلاقی، اجتماعی و دینی در کنار ورزش اقامه ی نماز اول وقت در مجموعه های ورزشی را از عوامل تاثیر گذار در این عرصه دانست و افزود: از دیگر پیشنهادات مطرح شده در جلسه شورای اقامه ی نماز برگزاری کلاس ها، دوره ها، نشست ها و همایش های نماز شناسی برای ورزشکاران، جوانان و کارکنان است که امیدوارم با پیگیری های اعضا محقق شود.

شیرود میرزایی در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز برای کارکنان دستگاه خبر داد و افزود: کتب و پرسشنامه ی این مسابقه آماده شده و در مرحله اجرا قرار دارد.

وی همچنین در پایان از پیگیری های جدی جهت احداث مسجد در مجموعه وررزشی انقلاب طی مکاتبات متعدد خبر داد و افزود: این پیگیری ها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ن

برگزاری سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.