فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری فردی شرور در منطقه بسطام از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شاهرود خبرداد و گفت : باحضور ماموران پلیس امنیت شهرستان چند پاتوق در منطقه بسطام شناسایی شد.


وی با اشاره به اعزام گشت های تلفیقی موصوف به پاتوق های مورد نظر، تصریح کرد: در راستای شناسایی افراد حاضر در این پاتوق ها و جمع آوری مکان های غیرمجاز باحضور گشت های پلیس در یکی از محل ها و بررسی های لازم مشخص شد فردی شرور و تحت تعقیب، که از ارازل و اوباش شهرستان است در محل حضور داشته که با رویت ماموران اقدام به فرار کرده بود و در نهایت با تعقیب و گریز ماموران و شلیک تیرهوایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.


فرمانده انتظامی شاهرود در بیان سوابق این فرد جوان گفت: نامبرده دارای سوابق متعدد شرارت، تیراندازی، چاقوکشی و درگیری بوده که پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.


اشرفی درخاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با افراد قانون شکن خبر داد و گفت: ماموران ما در برخورد با افراد مخل نظم اجتماعی، چون مشتی پولادین بوده و در این شهرستان به احدی اجازه نخواهیم داد امنیت مردم را به مخاطره انداخته و آسایش آنان را سلب کنند.


انتهای پیام / ه


اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
چرا اشاره نشده این شرور کجائیه؟؟؟ برای کجای شاهرود هست ؟؟؟ در کدام روستای بسطام دستگیر شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
چه خوبه که فرد شرور معرفی بشه تا شناخته بشه. و به سزای اعمالش برسه تا فرد دیگری هوای شرارت در سر نپروراند از نیروی انتظامی و فرماندهی محترم تقدیر و تشکر می نمائیم