مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با اشاره به وقوع زلزله در دیر و کنگان گفت: ظرفیت منطقه ویژه پارس جنوبی برای کمک‌ و امدادرسانی به حادثه دیدگان در وقوع حوادث با تامین امکانات لازم افزایش یافته است.

منطقه ویژه پارس جنوبی در امدادرسانی به حوادث توانمند شده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی یوسفی ظهر امروز در بررسی مناطق زلزله‌زده در دیر و کنگان با اعلام آمادگی برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان از این حادثه اظهار داشت: پارس جنوبی به عنوان صنایع تامین کننده گاز مصرفی، محصولات جانبی و تولیدات مختلف صنعتی از ظرفیت بالایی در عرصه تولید و اشتغال برخوردار است.

وی با بررسی خسارت وارد شده به بناهای شهرستان دیر برای رفع خسارت‌های وارده و امدادرسانی به زلزله زدگان از آمادگی منطقه ویژه پارس جنوبی و صنعت نفت خبر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با تشریح برخی برنامه‌های مدیریت بحران صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور در عسلویه افزود: تجاربی که در حوزه مقابله و مدیریت بحران در حوادث مشابه به دست آمده می‌تواند در این حوادث و بلایای طبیعی به کمک آید.

یوسفی با تاکید بر افزایش ظرفیت منطقه پارس جنوبی برای یاری رساندن به حادثه دیدگان بیان کرد:ظرفیت منطقه ویژه پارس جنوبی برای کمک‌ و امدادرسانی به حادثه دیدگان در وقوع حوادث با تامین امکانات لازم افزایش یافته است.

وی با اشاره به کمک رسانی منطقه ویژه پارس جنوبی به زلزله‌زدگان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در پاسخ به محبت‌های همیشگی مردم جوامع پیرامونی پارس جنوبی، صنعت نفت همواره در اجرای طرح توسعه صنعتی به حوزه پیرامونی نیز توجه خاصی دارد.

فرماندار شهرستان دیر نیز با قدردانی از توجه مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی در خدمات رسانی به مناطق مختلف استان بوشهر گفت: منطقه ویژه پارس جنوبی در مواقع گوناگون یاری رسان مشکلات شهرستان دیر بوده که این مهم در جریان آتش سوزی اسکله بندر دیر، حادثه طغیان آب دریا و زلزله اخیر درخدمات رسانی به مردم آسیب دیده شاهد بودیم.

حمزه اعتماد ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های مدیریت بحران پارس جنوبی ، شاهد کاهش تلفات و خسارت‌های احتمالی حوادث طبیعی در سطح منطقه باشیم.

انتهای پیام/پ

توانمندی منطقه ویژه پارس جنوبی در امدادرسانی به حوادث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.