از ۱۷ پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیینی به مناسبت هفته استانی پژوهش و فناوری، از ۱۷ فعال برتر حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در بخش اساتید و دانشجویان تجلیل شد.

در این برنامه، از عبدالله قاسمی پیربلوطی گروه کشاورزی، محمود بخشی نژاد گروه حسابداری و پژوهشگر برتر استانی در گروه علوم انسانی، عباس دوستی گروه زیست و پژوهشگر برتر استانی در گروه علوم پایه، ابراهیم رحیمی گروه دامپزشکی، فرشاد کیومرثی گروه کامپیوتر، اعظم علوی گروه پرستاری، لاله رستاک گروه مامایی، مهرداد سپهری گروه زبان انگلیسی، رضا قادری گروه مکانیک و عادل خسروی گروه برق، به عنوان پژوهشگران برتر سال ۱۳۹۶ تجلیل به عمل آمد.

محمد حجت الاسلامی با بیشترین طرح برون دانشگاهی، مهرداد عطایی فناور برتر در مرکز رشد دانشگاه در قالب شرکت اکسترا دارو و بهزاد مبینی در بخش کتاب برتر سال هم حائز عناوین برتر و تجلیل شدند.

زهرا حصیری دانشجوی دکتری صنایع غذایی، محمد حسنی رتبه اول دبیری انجمن علمی پرستاری و مامایی، فاطمه نقی زاده رتبه دوم دبیری انجمن علمی روانشناسی و نیلوفر پیمانی دبیر برتر انجمن علمی دامپزشکی نیز به عنوان نفرات برتر پژوهشی در بخش دانشجویی مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مراسم با حضور مسئولان استانی در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار گردید.

همزمان در سراسر کشور، ۴ تا ۱۰ آذرماه جاری «هفته استانی پژوهش و فناوری»، ۲۵ آذر «روز پژوهش» و ۲۱ تا ۲۷ آذر به عنوان «هفته ملی پژوهش و فناوری» با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال» نامگذاری شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در منطقه رحمتیه شهرکرد مرکز استان واقع شده است و دارای ۹۷ رشته تحصیلی در مقاطع دکتری حرفه‌ای، دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی می‌باشد.

انتهای پیام/ش

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.