مدیر بنیاد مسکن فارس از واگذاری ۸۶ هزار و ۲۷۵ قطعه زمین برای ساخت مسکن در مناطق روستایی استان به متقاضیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه این اداره کل پارسال دو هزار و ۹۴۹ قطعه زمین برای ساخت مسکن به روستاییان واگذار کرده است، افزود: مقرر شده امسال هم دو هزار قطعه زمین به متقاضیان روستایی واگذار شود.

وی افزود: واگذاری زمین در مناطق روستایی اقدامی برای ایجاد انگیزه در روستاییان و کاهش مهاجرت‌ها آن‌ها است.

زمانی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در روستا‌های مستعد با تملک زمین از منابع مختلف و پس از آماده‌سازی و اجرای طرح تفکیکی و تقسیم‌بندی، زمین‌ها را برای ساخت مسکن به روستائیان متقاضی واگذار می‌کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن برخاسته از متن انقلاب و یادگار امام راحل برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی است، اظهار داشت: در شرایط کنونی که بسیاری از روستا‌ها به ویژه در مناطقی که از خشکسالی آسیب بیشتری دیده اند وظیفه همه دست اندرکاران و مسئولان این است که با توسعه و عمران و آبادانی جمعیت ساکن در روستا‌ها را ترغیب به ماندگاری بیشتر در روستاها کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس تصریح کرد: تملک اراضی از سوی بنیاد مکسن این امکان را فراهم می‌کند که واگذاری زمین در مناطق روستایی برای ایجاد انگیزه بیشتر برای روستاییان افزایش یابد.
انتهای پیام/ر

واگذاری زمین در مناطق روستایی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.