نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اجتماعی خوی ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی  گفت: بیمارستان تامین اجتماعی خوی هدف ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی کشور احداث می‌شود که در حال حاضر بیش از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است افزود: این بیمارستان تا پایان امسال تکمیل و آماده واگذاری به تامین اجتماعی می شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس مجموع اعتبارات این طرح را بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این بیمارستان برای تکمیل و بهره برداری و پرداخت مطالبات پیمانکار به بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیازمند است.

کبیری همچنین از پیشرفت ۹۲ درصدی بیمارستان ۲۱۶ تختخوابی امام خمینی خوی خبر داد و افزود: این بیمارستان نیز در مراحل اولیه تجهیز قرار کرفته و تا پایان امسال آماده افتتاح می‌شود.

بیمارستان تامین اجتماعی خوی پس از بهره برداری برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شمال آذربایجان غربی خدمات رایگان درمانی ارائه خواهد کرد.

دکتر حسن زاده رئیس درمانگاه خاتم الانبیا خوی گفت: بیمارستان تامین اجتماعی خوی با ۳۲ تخت در ۲ بخش عمومی و تخصصی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ن.م

بیمارستان تامین اجتماعی خوی  سال آینده به بهرداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.