فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی یک محموله ۳۱۸ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان داراب کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند‌های بزرگ مواد مخدر و در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه پراید پس از بارگیری مواد مخدر از بندرعباس وارد حوزه استحفاظی شهرستان داراب شده است که شناسایی و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی، خودرو پراید قاچاقچیان را در محور بندرعباس- داراب مشاهده و در یک عملیات ضربتی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از آن خودرو، ۳۱۸ کیلوگرم حشیش کشف و در همین راستا یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو پراید که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، بیان کرد: پلیس برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان است.
انتهای پیام/ر

کشف مواد مخدر در داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار