در پی سخنرانی عزت الله ضرغامی در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو، وحید یامین پور بخشی از گفته‌های تامل برانگیز او را در توئیت خود منعکس کرد.

انعکاس گفته طعنه‌آمیز ضرغامی در توئیت وحید یامین پور + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی  امروز 14 آذر 96 به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو در تالار شهیدچمران دانشکده فنی این دانشگاه به سخنرانی پرداخت. 

ضرغامی طی این سخنرانی از هر دری سخن گفت و اظهارات تامل برانگیزی داشت. از انتقاد به عدم حضور رئیس جمهور در یکی از دانشگاه‌های تهران تا علت اصلی بدحجابی در جامعه که هر یک بسیار جای بحث و گفتگو داشت. او فعالیتهایش در فضای مجازی به‌ویژه در اینستاگرام را علاوه بر وسیله‌ای برای طنز و گفتگو با اهالی اهل دل،  راهی مستقیم  برای بازگویی حقایق جامعه عنوان کرد. در پی این سخنرانی وحید یامین پور پستی برگرفته از اظهارات ضرغامی در دانشگاه تهران را در توئیتر خود منتشر کرد؛

وحید یامین پور در توئیتر خود نوشت:

" ضرغامی در دانشگاه تهران:

یک موی چه‌گوارای انقلابی به هزار نمازشب خوان‌ منحرف و خائن به مردم شرف دارد / قوه قضایی دامان خود را از شبهات پاک کند. " 

وحید یامین پور

انتهای پیام/

توئیت تامل برانگیز وحید یامین پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
سایبر
۱۰:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
سایبر
۱۰:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
؟؟؟؟؟؟!