از آغاز فعالیت ستاد دیه در استان اردبیل سه هزار و ۱۱۰ نفر از محکومان مالی استان با میزان محکومیت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل پیش از ظهر امروز اظهار داشت: در مجموع در هشت ماهه نخست امسال حدود 360 نفر از محکومان مالی در استان با میزان محکومیت بیش از 16 میلیارد تومان با کمک ستاد مردمی دیه استان و خیرین استان  آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان اردبیل در آزادسازی زندانیان گفت: در مجموع 16 سال که ستاد دیه استان فعالیت خود را آغاز کرده است در این مدت حدود سه هزار و 110 نفر از محکومان مالی استان با میزان محکومیت بیش از 100 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل از نظر درصد محکومان مالی در وضیعت مناسبی قرار ندارد و هم اکنون بیش از 650 نفر از محکومان جرائم غیرعمد و مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که آزادسازی این افراد نیازمند کمک و مشارکت هر چه بیشتر مردم و خیرین است.

خدادادی افزود: این افراد کسانی هستند که نیازمند و مستحق بوده و به دلیل عدم توان مالی در پرداخت هزینه‌های مربوط به بیماری، حوادث مربوط به کار، ورشکستگی و غیره در زندان به سر می‌برند و انتظار می‌رود تا خیرین و مردم استان در راستای آزادسازی اینگونه افراد بیش از پیش همت کنند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به آزادسازی تعدادی از زندانیان در روزهای گذشته تصریح کرد: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)،  41 نفر از زندانیان محکوم مالی با میزان محکومیت 3.5 میلیارد تومان توسط ستاد دیه مردمی استان و خیرین استان آزاد شدند.

 

انتهای پیام/ع

آزاد سازی 41 نفر از زندانیان محکوم مالی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.