فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عزت حاج قاسم سلیمانی، اطاعت و تبعیت خالصانه و آگاهانه از ولایت است و هرکس در جایگاه خودش اینکار را انجام دهد اوج می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ابوحمزه ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۱۵ آذر روز قشر بسیج صداو سیما در جمع کارکنان بسیجی این مرکز گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند صداوسیما یک دانشگاه است و استادان این دانشگاه دانشجویان خود را طوری آموزش دهند تا به نقطه هدف که تعالی روح و فکر است برسانند واینکار باید به شکل گسترده و قوی انجام شود.


وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به نقطه مطلوب و اوج برسیم‌ باید بندگی خدا را کنیم تصریح کرد: بندگی خدا را باید در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی انجام دهیم کاری که شهداء و امام انجام دادند.


سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه انسان وقتی بنده خدا باشد خداوند همه چیز را در اختیار آن قرار می دهد افزود : آن چیزی که خداوند خلق کرده برای بشریت است و کاری که ما باید انجام دهیم بندگی خداوند است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه  انسان نباید گناهی را مرتکب شود و اگرهم انجام داد توبه کند و دیگر بازگشتی نداشته باشد اظهار داشت : امروز انسان باید برتر از دیروز آن باشد.


وی با تاکید بر داشتن بصیرت در زندگی تصریح کرد: هم اکنون  دشمنان اسلام به شدت در عرصه های مختلف به دنبال سیاه نمایی و نابود کردن مردم هستند.


سردار ابوحمزه گفت : امید را باید در بدنه جامعه تزریق کرد که نقش صداو سیما بسیار مهم است و باید روز به روز بیشتر شود.


وی افزود : مهمترین نقش بسیج کمک به مدیریت است و باید یکپارچکی، همدلی و صمیمیت وجود داشته باشد.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه بیان کرد : تفاوت رسانه های ایران با رسانه های بیگانه در این خلاصه می شود آنها تکنینک، فناوری و امکانات لازم را دارند اماپیام ندارد و اثر گذار نیست، موج ایجاد میشود وبعد ازمدتی خاموش میشود اما رسانه ها ی ما پیام دارند و پیام آنها بر قلوب اثر می گذارد.


انتهای پیام/ی

نقش بسیج کمک وحدت و یکپارچگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار