کارشناس هواشناسی همدان گفت: از روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان همدان بارش پراکنده، وزش باد شدید و از اواخر وقت بارش باران پیش بینی می شود.

آخر هفته ای برفی برای همدانی هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج، کارشناس هواشناسی همدان افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف، گاهی افزایش ابر و وزش باد و از روز چهارشنبه در برخی از نقاط بارش پراکنده، وزش باد شدید و از اواخر وقت بارش باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: شامگاه چهارشنبه تا صبح روز جمعه با شروع بارش ها در محورهای ارتباطی استان احتمال لغزندگی، یخ زدگی و مه آلودگی و در مناطق جنوبی احتمال رگبار و تگرگ وجود دارد.

پیرتاج اظهار کرد: با خروج موج بارشی از استان در روز جمعه دمای هوا به طور محسوس و بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد و این روند تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 9 درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 9 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی گفت: سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته با 11 درجه سانتیگراد زیر صفر مربوط به کبودرآهنگ گزارش شده است و بیشترین دمای ثبت شده در این مدت نیز مربوط به اسدآباد با 13 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

انتهای پیام/ د

هوای همدان سرد می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.