آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر وحدت با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، فرماندار دهگلان و جمعی از شاعران استان در شهرستان دهگلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فلاحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلا ن امروز سه شنبه (13 آبان) در این مراسم با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) گفت:در این جشنواره اشعار و سروده هایی در راه کاستن غمهای مردم کرمانشاه از سوی شاعران استان خلق شد.

وی هدف از برگزاری چنین جشنواره ای را تقویت بنیان های وحدت اسلامی و کشف استعدادهای ادبی خلاق عنوان کردو افزود: شاعران باید حساسیت های زمان خود را به خوبی تشخیص داده و در راه اشاعه وحدت اسلامی کوشا باشند.

فلاحی با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره نیز بیان کرد: فراخوان این جشنواره در ماه گذشته به شهرستان های استان ارسال شد و حدود 103 اثر از ٣٩ شاعر  به دبیرخانه جشنواره رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان افزود: بعد از داوری آثار رسیده تعداد سه اثر جوایز اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و از ٨ اثر منتخب نیز تقدیر بعمل آمد.

در پایان این مراسم از علی احسان فریدونی از بیجار، محمد رحیمی رضوان از بیجار و حمدالله قادری از سنندج با عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره تجلیل شد.

همچنین اشعار منصور ملاولی از قروه، محمد سعید احمدی از دهگلان ، ساسان منفرد از سرو آباد، علی قیسوندی از کامیاران، نیما یوسفی از دهگلان، الهام عبدالملکی از سنندج، ژیلا صفایی از دیواندره، سمیرا طاهری از قروه، گل افروز رحیم پور از دهگلان با اهدای جایزه و لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.

در نهایت با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از حبیب الله رنجبر شاعر پیشکسوت دهگلانی در زمینه اشعار آیینی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی شعر وحدت کردستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.