انسیه سادات فقیه" خیر سلامت کاشانی و همسر مرحوم دکتر تبریزی از پزشکان حاذق و دلسوز با سخاوت میلیاردی خود از برکت ميلاد پیامبر رحمت و مودت و امام رسول سلامت و مهرباني براي بیماران شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت : این خیر سلامت پس از دیدار با این خیر سلامت که در شب میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت انجام شد به یمن و مبارکی میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) هزینه ساخت و راه اندازی دو بخش جراحی1 و 2 بیمارستان بقیة الله الاعظم کاشان را تقبل کرد.

ابراهیم کوچکی،افزود: انسیه سادات فقیه" خیر سلامت کاشانی،65 میلیارد ریال برای کمک به ساخت این بیمارستان اهداکرد.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان 350 تخته بقیه الا اعظم کاشان در بلوار امام رضا (ع) و مقابل مصلی این شهرستان افزود:سرکار خانم انسیه سادات فقیه و همسر مرحومش دکتر تبریزی جز خیرین مدرسه ساز نیز هستند که تا کنون دو مدرسه در کاشان احداث کرده اند.

 کوچکی، با تقدیر از زحمات خیرین سلامت منطقه کاشان در حوزه بهداشت و درمان، گفت :وجود خیرین سلامت و اقدامات متعدد آنها از افتخارات این منطقه است.

وی تصریحص:انجام اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان ضروری و موثرتر است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.