مدیر عامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: کمبود تجهیزات ناوبری فرودگاه فسا برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمت‎اله مه‎آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از فرودگاه شهرستان فسا، گفت: در صورت برقراری پرواز، نواقص و کمبود تجهیزات ناوبری و فرودگاهی این فرودگاه در کمترین زمان ممکن توسط شرکت فرودگاه‌های کشور برطرف می‌شود.

وی با اشاره به این که از یک سال و نیم گذشته طرح مشاوره عملیاتی برای نیازسنجی و رفع محدودیت‎های پروازی این فرودگاه اجرایی شده است، افزود: زیرساخت‎های توسعه حمل و نقل هوایی در فسا فراهم است و برای توسعه آن تلاش می‌کنیم.

جمالی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ادامه داد: فرودگاه فسا زیرساخت‎های لازم پرواز را دارد و امیدواریم با برطرف شدن معایب، آماده فعالیت شود.

کرمی فرماندار فسا هم با بیان این که راه‌اندازی این فرودگاه، مسیر توسعه و آبادانی شهرستان را هموارتر می‌کند، افزود: این فرودگاه علاوه بر شهرستان فسا، زمینه خدمات رسانی به یک میلیون نفر از مردم شرق فارس را فراهم می‌کند.

فرودگاه فسا ۴۴ سال پیش برای اجرای خدمات پستی راه اندازی و در سال 1381، بیش از صد پرواز مسافری به مقصد تهران از این فرودگاه انجام شده است.
انتهای پیام/ر

مرتفع شدن تجهیزات ناوبری فرودگاه فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار