بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نیاز به نظرات منطقی دارد.

انتظاری: در مورد خصوصی سازی سرخابی ها باید منطقی باشیمسهراب انتظاری در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند، اظهار کرد: به نظرم حرفی نزنم بهتر است چرا که بُعد سیاسی پیدا می‌کند.

او ادامه داد: به هر حال باید در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نظر منطقی داشته باشیم چرا که این ۲ باشگاه هوادار زیاد دارند. هواداران این ۲ تیم گناه دارند که از شهر‌های دور برای تماشای دربی پایتخت به تهران می‌آیند. خسته شدیم آنقدر گفتیم که ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی دارند. این دو باشگاه زمین اختصاصی هم ندارند.

انتظاری درباره اینکه گفته می‌شود سیاسی‌ها دوست ندارند این ۲ باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود، بیان کرد: اگر این ۲ باشگاه ورزشگاه اختصاصی داشته باشند در آن صورت می‌توانند بازی‌های خود را در ورزشگاه خود برگزار کنند و از پول بلیت مشکلات مالی را حل کنند. پول در هر ۲ باشگاه وجود دارد، اما این پول درست هزینه نمی‌شود. به هر حال دوست داریم این ۲ باشگاه سر وسامان بگیرند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برخی از هواداران این ۲ تیم آن قدر تیم خود را دوست دارند که با سختی پول بلیت را تهیه می‌کنند تا بازی تیم محبوب خود را ببینند. به هر حال مسئولان باید به فکر مردم باشند.

انتهای پیام/

اظهارات انتظاری درمورد واگذار نشدن ۲ تیم سرخابی به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار