رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عملکرد و تجارب سازمان‌های مختلف در استان در زلزله توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مستند می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مصیبتی مانند زلزله در همه جای دنیا رخ می دهد؛ اما گاهی دیده می شود که خسارات جانی و مالی کمتری به بار می آورد. هر چقدر علمی تر به پدیده های طبیعی نگاه و عمل کنیم ، نتایج بهتر و بازده مطلوب تری به دست می‌آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در ایران ۲۴ شهر بزرگ در معرض زلزله قرار دارند و احتمال تکرار این رخداد ، ما را ناگزیر به نگاهی علمی به مساله و استفاده از تجربه های گذشته می‌کند.

مرادی اظهار داشت: در همه جای دنیا این تجارب گردآوری می شود و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان یک مرجع علمی درصدد گردآوری و تجزیه و تحلیل داده ها و قرار دادن آن در دسترس مراجع است.

وی گفت: دانشگاه احساس تعهد می کند که زحمات همگان را مستند کند و امیدوار است همه ادارات و سازمانها در این امر خطیر  نجفی معاون تحقیقات و فناوری و استاد تمام اپیدمیولوژی که این پروژه مهم را راهبری می کند را همراهی نمایند.


انتهای پیام/ز



عملکرد سازمان‌ها در زلزله توسط دانشگاه علوم پزشکی مستند می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.