دیدار ۲ تیم روسیه و آذربایجان با نتیجه ۴ بر ۳ به سود روسیه به پایان رسید تا روسیه نخستین پیروز مسابقات ۴ جانبه اصفهان باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار 2 تیم روسیه و آذربایجان در مسابقات 4 جانبه فوتسال اصفهان از ساعت 16 در سالن 25 آبان اصفهان آغاز شد.

برای تیم روسیه دیمیتری پوتیلوف، ولادیسلاو شیخ متوف، دیمیتری لایکوف، سرگی آبراموف، ایوان میلوانوف، نیکولای بالاشوف، آرتم میازوف، یانار اسدوف، آندری باتیرف، آندری آفانسیف، روسلان کوتزیف، سرگی آبرامویچ و آنری پونکراتوف بازی می‌کنند و سرمربی‌گری این تیم را سرگی اسکرویچ برعهده دارد.

آذربایجان نیز با ترکیب حسین‌لی روفشان، تلس مارتینز تیاگو، ملو بورکس ادواردو، فارزالیف ریزوان، ناسیمنتو واستوز گابریل، کوردوف امین، حمزایف سمیر، عاطایف ایسا، سولطانوف رنات، کوفداروف رامیز، اولیویرا دوناسیمنتو ویلیامیز، کاردوسو اورتون، ممدوف سیمور و کاروال‌هو ویللا دوسانتوز رافائل به مصاف ایران رفت.

ابتدای نیمه نخست بازیکنان تیم ملی روسیه فشار بسیاری بر تیم حریف آوردند و بر بازی سوار بودند.

در دقیقه 14 این دیدار ایوان میلوانوف بازیکن تکنیکی تیم روسیه پاس هم تیمی‌اش را دریافت و روی اشتباه بازیکن و دروازه‌بان حریف توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 16 داور برای روسیه خطایی گرفت که بازیکن تیم روسیه ضربه آزاد را به هم تیمی خود پاس داد و لایکوف با شوتی سنگین گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ابتدای نیمه دوم بازیکنان تیم آذربایجان برای جبران نتیجه حملات بسیاری را به سمت دروازه‌ روسیه داشتند و چندین شوت نیز به سمت دروازه قرمزپوشان روس روانه کردند اما نتیجه‌ای در پی داشت.

در دقیقه 23 اورتون بازیکن برزیلی تیم ملی آذربایجان به ضربه‌ای زیبا دروازه تیم روسیه را باز کرد.

در دقیقه 25 آفانسیف بازیکن تیم روسیه در حرکتی انفرادی ضربه‌ای چرخشی را به سمت دروازه آذربایجان زد که به دیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 27 رافائل بازیکن برزیلی تیم آذربایجان گل دوم تیمش را با حرکتی تکنیکی وارد دروازه تیم روسیه کرد.

لایکوف ستاره تیم ملی روسیه در این بازی در دقیقه 31 گل سوم تیمش را بر روی تک به تک به ثمر رساند.

دقیقه 34 نیازوف با ضربه‌ای نسبتاً سنگین گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 39 الیویر دروازه تیم روسیه را برای سومین بار باز کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.