بازیکنان تیم برق جدید فارس در اعتراض به پرداخت نشدن قرارداد‌های خود، تمرینات را تعطیل کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بازیکنان برق پس از برد دیروز خود مقابل گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم صبح امروز در تمرینات حضور یافتند، اما به علت دریافت نکردن مطالبات خود اعتصاب کردند.

بازیکنان تیم برق جدید کمتر از ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و این مسئله باعث ناراحتی آن‌ها شده است.

شرایط نارنجی پوشان شیرازی بحرانی به نظر می‌رسد و این در حالی است که نماینده فارس در مکان سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و یکی از شانس‌های صعود به مسابقات دسته برتر محسوب می‌شود.

داود مهابادی سرمربی برق جدید در این خصوص اظهار کرد: در دیدار‌های گذشته به بازیکنانم گفتم با نتیجه گیری تیم مسئولین استانی دلگرم شده و به کمک تیم خواهند آمد، اما متاسفانه این موضوع محقق نشد و بازیکنان صبح امروز تمرینات را تعطیل کردند.

سرمربی برق افزود: نمی‌دانم چرا مسئولین در خصوص تیم‌های ورزشی استان تبعیض قائل می‌شوند مگر قرار است آقایان از جیب خود خرج کنند.

مهابادی گفت: برخی از مسئولان گفته بودند ما با شما همدردیم، ولی همدردی مسئولین در این شرایط بدرد ما نمی‌خورد و دردی از مشکلات ما نمی‌کاهد.

برق جدید فارس در هفته ١٧ و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۱۹ آذر میزبان خونه به خونه مازندران است.

بازیکنان برق اعتصاب خود را به صورت علنی مطرح و کار حتی به انتشار بیانیه مشترک در فضای مجازی کشید.

انتهای پیام/ن

اعتراض نارنجی پوشان شیرازی نسبت به وضعیت تیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.