دبیرکل حزب آزادی گفت: هنوز دیدگاهی برای حضور جهانگیری به عنوان کاندیدای انتخابات 1400 از سوی اصلاح طلبان وجود ندارد.

طرح عبور از روحانی هیچ ارتباطی با اصلاح‌طلبان نداردمجید محتشمی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سخنان اخیر ابطحی در خصوص عدم تأئید دولت توسط اصلاح‌طلبان گفت: آنچه وی مطرح کرده، بیشتر نظرات شخصی خود و نزدیکان اوست و از دید اصلاح‌طلبان آقای روحانی هنوز شرایط لازم را برای ادامه ریاست جمهوری داراست.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه تلاش اصلاح‌طلبان همچنان بر این است که به نوعی بخشی از وعده‌های رئیس جمهور از مرز حرف و سخن خارج شود و جنبه عملیاتی پیدا کند، اظهار کرد: در بخش‌هایی این اتفاق افتاده و در بخش‌هایی هم که این اتفاق رخ نداده، باید تلاش بیشتری کنند تا این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به برخی حرف و حدیث ها مبنی بر عبور اصلاح‌طلبان از روحانی تأکید کرد: همچنین شرایطی را در بین اصلاح‌طلبان شاهد نیستیم و مجموعه اصلاح‌طلبان به حمایت خود از روحانی ادامه می‌دهند.

وی افزود: آنچه که تحت عنوان گذر از روحانی مطرح می‌شود، نظرات شخصی است و هیچ ارتباطی به اصلاحات ندارد.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه جهانگیری هنوز محبوبیت نسبی را بین افکار عمومی دارد، گفت: اما به نوعی برای اینکه از حضور او در انتخابات 1400 به عنوان کاندیدای اصلاحات بهره گرفته شود، به اعتقاد ما هنوز چنین تصویری در بین اصلاح‌طلبان نیست.

محتشمی با بیان اینکه استفاده از جهانگیری تنها به صورت زمزمه‌هایی از سوی برخی از افراد اصلاح‌طلب است، خاطرنشان کرد: مجموعه اصلاح‌طلبان شامل بیش از 30 حزب در کشور هستند که نظرات شخصی جدای از نظرات جمیع احزاب است.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه در مورد کاندیدای نهایی اصلاح طلبان هنوز هیچ گروه و تشکل منسجمی شکل نگرفته است، اظهار کرد: نظرات اخیر آقای ابطحی بیشتر شخصی و مربوط به افراد نزدیک به اوست.

وی با تأکید بر اینکه حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی به استمرار فعالیت‌های کنونی و خروج روحانی از مرزهای سخن و حرف و عملیاتی کردن آنها بستگی دارد، گفت: روحانی باید در زمینه سه حق مهم آزادی، امنیت و رفاه، شاخص‌هایش را به مردم اعلام کند.

وی افزود: رئیس جمهور باید برنامه‌های خود را جهت افزایش حق آزادی یا استیفای حق آزادی و همچنین حق امنیت و رفاه که وجه اجتماعی دوران ریاست جمهوری روحانی است، اعلام کند.

محتشمی با بیان اینکه باید برای حق رفاه مدلی طراحی شود که همه آحاد آسیب دیده ملت که از دهک‌های یک تا چهار هستند از فواید اجتماعی دولت روحانی بیشتر برخوردار شوند، تأکید کرد: به همان ترتیب دهک‌های متوسط به بالای جامعه باید از دریافت یارانه استثناء شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار