مسئول بسیج دانشگاه تهران گفت: ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم روز دانشجوی دانشگاه تهران سخنرانی می‌کند.

ضرغامی در مراسم روز دانشجوی دانشگاه تهران سخنرانی می‌کندامین اقرلو در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مراسم روز دانشجوی این تشکل فردا ظهر ساعت 14 در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار می‌شود، گفت: سخنرانان اصلی مراسم عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام قاسمیان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: نظام اسلامی در مسیر خود با مسائل و مشکلاتی روبرو بوده است که بر همین اساس برنامه فردا بر محور صبر، استقامت و امید برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر صبر، استقامت و امید داشته باشیم می‌توانیم از موانع عبور کنیم، اظهار کرد: سخنرانان با محوری قراردادن این موضوع سه حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را در ذیل آن مورد بحث قرار خواهند داد.

اقرلو با بیان اینکه در پایان مراسم بیانیه این تشکل خوانده خواهد شد، خاطرنشان کرد: جمعی از مدیران دانشگاه و وزارت علوم و مسئولین ادوار بسیج دانشجویی نیز در مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم، کریمی و اسداللهی دعوت به عمل آمده که در پایان مراسم از آنها هم تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار