رکوردار دسته 94کیلوگرم وزنه برداری جهان گفت: خوشحالم که در خاک آمریکا موفق شدم به مدال طلای جهان برسم و پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم.

مرادی:خوشحالم که در خاک آمریکا رکورد شکنی کردم/هنگامی که زیر وزنه می رفتم احساس می کردم در خاک خودم مسابقه می دهمبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سهراب مرادی درباره کسب 3نشان طلا و رکورد شکنی اش در رقابت های جهانی اظهار کرد: ما پنج ماه به صورت مداوم و شبانه روزی در اردوی تیم ملی بودیم و خوشحالم که آمادگی لازم را پیدا کردم. خدا را شکر توانستم در حرکت یک ضرب یک کیلوگرم و در مجموع هم چهار کیلوگرم رکورد دنیا را ترقی دهم. رکوردی که در دوضرب می گفتند افسانه ای است.

او ادامه داد:پس از اینکه با مهار کردن وزنه 220کیلوگرمی مدال طلایم تثبیت شد عزمم را جزم کردم تا بتوانم به رکورد دنیا حمله کنم و با تمام وجود برای بالابردن این وزنه رفتم. بارها در این لحظه در تمرینات لحظه شماری می کردم تا بتوانم رکورد شکنی کنم و خوشحالم که سرانجام در خاک آمریکا توانستم پرچم کشورم را اهتزاز در‌ آورم.

دارنده مدال طلای جهان در پایان صحبت هایش اظهار کرد: امروز واقعا تماشاگران ایرانی حاضر در سالن مسابقات سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.واقعا هنگامی که زیر وزنه می رفتم احساس می کردم که در خاک خودم مسابقه می دهم.در پایان این مدالم را تقدیم به مردم عزیز کشورم می کنم که حق آنها بهترین هاست.

انتهای پیام/

اظهارات مردای درباره مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار