مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، میزبان دانش‌آموزان دارای نیاز‌های ویژه جسمی در جشن روز جهانی معلولان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛در جشن روز جهانی معلولین که با حضور عیسی محمدی رییس آموزش  و پرورش استثنایی آذربایجان غربی، اعضا مرکز فراگیر کانون، دانش‌آموزان مدارس استثنایی ارومیه، خانواده اعضا و دانش‌آموزان و مدیران مدارس استثنایی در محل مرکز شماره 3 کانون ارومیه برگزار شد، جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بر اینکه کانون خود را مکلف به ارائه خدمات به کودکان دارای نیازهای ویژه می‌داند، بر انجام این وظیفه تاکید کرد و گفت: در این مرکز کودکان دارای نیاز‌های ویژه جسمی در کنار سایر کودکان فعالیت دارند.  

عیسی محمدی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در این مراسم گفت: آموزش جامع فراگیر نیازمند همکاری تمام متولیان امر آموزش است که در این بین کانون پرورش فکری بیشترین و سازنده‌ترین همکاری را از طریق مرکز فراگیر با آموزش و پرورش استثنایی دارد.

وی افزود: مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون با فضایی مناسب‌سازی شده و ابزارهای مناسب خدمات فرهنگی هنری و ادبی کانون را به کودکان دارای نیازهای ویژه جسمی ارائه می‌کند.

بنابراین گزارش اجرای سرود توسط اعضاء دارای نیاز ویژه بینایی، قصه‌گویی، عروسک‌گردانی، تقدیر از خانواده کودکان دارای نیاز‌های ویژه، تقدیر از اعضا فراگیر هم نام با پیامبر به مناسبت هفته وحدت از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

انتهای پیام/ح

جشن روز جهانی معلولین در کانون فراگیر ارومیه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.