استاندار کهگیلویه و بویراحمد به محرومیت های تاریخی استان اشاره کرد و گفت: به برکت امام راحل اقدامات خوبی شکل گرفته اما زخم محرومیت در استان بسیار عظیم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛،استاندار کهگیلویه و بویراحمد احمدی در همایش تجلیل از سفیران تبلیغ که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: مشی ما مشی اعتدال است ما از افراط و تفریط گریزانیم زیرا نه منایع کافی، نه انرژی و نه زمان این را داریم که وارد حاشیه ها شویم و فرصت خدمت به مردم را از دست دهیم.

وی بیان کرد گفت: این مردم برای نظام مجاهدت کردند و سختی کشیدند و اکنون مطالبه خدمت دارند و این خدمت در فضا غبارالود و افراط و تفریط امکان پزیر نیست ما نیز سعی می کنیک با مشی اعتدال مسیر را ادامه دهیم.

احمدی با اشاره به اینکه برنامه های خوبی از جمله تدوین برنامه پنج ساله،آمایش انجام شده برش منطقه ای و بخشی را برای توسعه استان در دستور کار داریم و این برنامه ها سلیقه ای و فردی نیست.

استاندار افزود: با توجه به توجهات ویژه رهبر انقلاب در بحث اقتصاد و اشتغال دولت نیز به شکل جدی این موضوعات را این موضوعات را دنبال می کند در استان بخش های پیش رو را دنبال می کنیم بازدید از مناطق استان و پروژه ها در حال انجام است نقاط قوت و ضعف استان شناسایی شده است و همه مسایل در حوزه های مختلف فرهنی اجتماعی و اقتصادی استان را می دانیم تاکید بر نظم مدیران و خروجی جلسات را داشتیم.

وی ادامه داد:برای حل برخی از مسایل استان با مقامات و مسولان کشوری دیدار داشته ایم ما میدانی در میدان عمل هستیم و برخی مسایل را در تهران پیگیری می کنیم.

استاندار با اشاره به اینکه کالبد استان ضعیف است گفت: به برکت امام راحل اقدامات خوبی شکل گرفته اما زخم محرومیت در استان بسبار عظیم است مشکلاتی در زمینه های مختلف عمران،زیرساخت ها مناطق روستایی بهداشت و درمان وجود دارد که برای حل شدن یک عزم جدی می خواهد.

وی گفت: مدیران استانی را ملزم کردیم که برنامه داشته باشند از پروژه ها به صورت مداوم بازدید انجام شود اینها مطالبات مردم هستند نمی توان در چند سال انها را بر طرف کرد اما تمام توان خود را به کار می گیریم که عهدی که نسبت به مردم داریم را با تعهد دنبال کنیم.

استاندار ادامه داد: ما به کمک روحانیون نیاز داریم نسبت به مسایل دینی و سیاسی بی تفاوت نیستیم اما ارامش محیط لازم است رهبرانقلاب چهارسال مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم را مطرح کردند نگاه ما نیز باید این نگاه باشدشما افراد معنوی در استان هستید انتظار داریم مشکلات مردم را به ما بگویید و از طرفی به خاطر حفظ و تقویت نظام اگر خدمتی انجام شده است این خدمات که خدمات یک دولت نیست بلکه خدمات نظام است را به مردم بگوییم تا نور امید در دل مردم روشن شود.

انتهای پیام/غ

رفع محرومیت ها در استان یک عزم جدی می خواهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
محرومیت تو استان ما زخم نیست...بیماری صعب العلاجه