رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: باید با همکاری گروهی از اقتصاد‌دانان جبهه اقتصادی را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تشکیل دهیم.

ضرورت تشکیل جبهه اقتصادی برای مقابله با توطئه‌های دشمنانبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا حسنی‌آهنگر رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) در همایش تبیین ابعاد تهاجم اقتصادی علیه ملت ایران که صبح امروز (دوشنبه ۱۴ آذر) در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن همواره برنامه‌های زیادی با مولفه‌های پیچیده را علیه ملت ایران اعمال کرده که وظیفه اصلی ما گشودن و بررسی این مولفه‌ها است.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: روزی دشمن با توطئه و جنگ‌های قومی و مذهبی قصد براندازی ایران را داشت، اما نتوانست؛ سپس جنگ بزرگی را علیه ملت ایران آغاز کردند که در آن قطب‌های شرق و غرب با هم برای مقابله با ایران هم دست شدند، اما با رهنمود‌های امام(ره) و رشادت‌های جوانان، دشمن به نتیجه نرسید.

وی تصریح کرد: دشمن زمانی که متوجه شد با کار سخت توان اقدام علیه ایران را ندارد با همکاری دانشگاه‌های خود نرم افزاری را برای جنگ با ایران در تمام ابعاد ایجاد کرد که یک بعد آن جنگ اقتصادی است.

سردار حسنی‌آهنگر در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: با این رویه دشمن، ما نیز باید هوشیار باشیم و با همکاری گروهی از اقتصاد‌دانان جبهه اقتصادی را تشکیل دهیم تا محور‌های جنگ اقتصادی دشمن را برای مردم تبیین کنیم، چرا که وقتی ما جبهه اقتصادی تشکیل دهیم دشمن هم برای این کار اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار