در هشت‌ماهه نخست امسال هفت میلیارد و 777 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان هزینه شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه تأمین مسکن برای نیازمندان و مددجویان از برنامه‌های اساسی کمیته امداد است، امسال هزار 271 خدمت در حوزه مسکن بااعتبار هفت میلیارد و 777 میلیون تومان به مددجویان ارائه شد.

عباسعلی زارعان با اشاره به ساخت 206 واحد مسکونی شهری و روستایی در هشت‌ماهه نخست امسال افزود: کمیته امداد استان اصفهان برای حل مشکل مسکن مددجویان در سال جاری اقدام به ساخت 99 مسکن روستایی، ساخت و خرید 107 واحد مسکن شهری و تعمیر تکمیل و بازسازی 942 مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات و کمک‌های خیران کرده است.

وی کمک به ساخت، خرید، تکمیل، تعمیر، بازسازی و بهسازی 942 واحد مسکن مددجویان استان اصفهان در هشت‌ماهه نخست امسال را ازجمله اقدامات این نهاد در حوزه مسکن اعلام کرد و افزود: 39 واحد مسکن شهری با هزینه 248 میلیون تومان و 16 واحد مسکن روستایی با هزینهٔ 129 میلیون تومان صرف هزینه تکمیل مسکن مددجویان تحت حمایت‌شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به احداث 68 مورد بهسازی سرویس بهداشتی منازل مددجویان عنوان کرد: بیش از 83 میلیون تومان صرف هزینه تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی مددجویان شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.