"قصه غم انگیز کودکانی که معتاد متولد می شوند" اثر میترا میرزادی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، در بخش گزارش مکتوب جشنواره ابوذر، عنوان نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین اختتامیه‌ دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی و تجلیل از برگزیدگان مطبوعات و خبرگزاری ها، ۱۲ آذر ۹۶ در تالار بسطامی شهر کرمان برگزار شد.

محورهای این جشنواره با موضوعات گفتمان انقلاب اسلامی، امربه‌معروف و نهی از منکر، نقش رسانه‌ها و فضای مجازی (آسیب‌شناسی، فرصت‌ها و چالش‌ها)، ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی و دشمن‌شناسی، ترویج فرهنگ نماز، حجاب و عفاف و موضوع آزاد در نظر گرفته‌شده بود.

بیش از ۱۰۰ نفر آثار خود را در قالب‌های مختلف از قبیل تیتر، مصاحبه، یادداشت تحلیلی ـ تبیینی، گزارش خبری ـ تحلیلی و عکس، کاریکاتور و نرم افزار به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان کرمان ارسال کرده بودند که در نهایت با حضور سه داور،۳۰ نفر حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

میترا میرزادی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان در بخش گزارش مکتوب این جشنواره با عنوان "قصه غم انگیز کودکانی که معتاد متولد می شوند" رتبه اول را به خود اختصاص داد.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر، ۱۲ آذر جاری در تالار بسطامی شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

"قصه غم انگیز کودکانی که معتاد متولد می شوند" از زبان خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.