خداحافظی مهرجو از فرمانداری شهرستان دشتی

فرماندار سابق شهرستان دشتی: باعث و بانی کارهای اثربخش در شهرستان دشتی رسانه‌ها هستند

در مدت حضورم در شهرستان رسانه‌ها همراهی خوبی با مجموعه فرمانداری داشته‌ و کمک‌کار و به‌ عنوان یک دیدبان نقش اصلی خود را ایفا کرده‌اند و هر جای کار اثربخشی صورت گرفته بانی و باعث آن رسانه‌ها بوده‌اند.

فرماندار سابق شهرستان دشتی: باعث و بانی کارهای اثربخش در شهرستان دشتی رسانه‌ها هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو  پس از سه سال و نیم فعالیت در فرمانداری شهرستان دشتی، امروز رسما از کارکنان فرمانداری این شهرستان خداحافظی کرد تا به‌عنوان مشاور اجرایی استاندار فارس مشغول به کار شود.

غلامرضا مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی ضمن تائید این خبر گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی افراد شایسته، مومن و متدین فراوانی وجود دارد و هیچ‌وقت با کمبود نیرو مواجه نبوده‌ایم

وی با اعلام این که خدا را گواه می‌گیرم در مدت خدمتم در شهرستان دشتی جز خوبی، نجابت و احترام مردم چیزی ندیده‌ام، اظهار داشت: در این مدت آنچه در توان داشتم انجام دادم ولی مردم شهرستان دشتی مردمی قانع و نجیب هستند و حداقل کارهایی که انجام‌شده حاصل کار مجموعه عوامل اداری و اجرایی بوده که آثار آن در سال‌های آتی خود را نشان می‌دهد به‌خصوص آن دسته از برنامه‌ها و اقداماتی که محرک توسعه در حوزه‌های مختلف است.

فرماندار سابق شهرستان دشتی عنوان کرد: کارها با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تامین شهرستان، بخشداران، دهیاران، شهرداران، ائمه جمعه، گروه‌های سیاسی و انجمن‌های مردم‌نهاد انجام شده و هر گونه موفقیتی نیز حاصل کار جمعی بوده است.

وی گفت: در مدت حضورم در شهرستان رسانه‌ها همراهی خوبی با مجموعه فرمانداری داشته‌ و کمک‌کار و به‌ عنوان یک دیدبان نقش اصلی خود را ایفا کرده‌اند و هر جای کار اثربخشی صورت گرفته بانی و باعث آن رسانه‌ها بوده‌اند.

امروز محمد حسینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتی با حکم استاندار بوشهر به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی منصوب شد.

انتهای پیام/پ

باعث و بانی کارهای اثربخش در شهرستان دشتی رسانه‌ها هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.