هتل‌های فارس به مسافران تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌های استان فارس در ایام برپایی نمایشگاه گردشگری گفت: در روز‌های برپایی نهمین نمایشگاه گردشگری هتل‌های ۴ و ۵ ستاره با ۴۰ درصد، هتل‌های ۲ و ۳ ستاره با ۳۰ درصد و دیگر هتل‌ها با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: استان فارس با جاذبه‌های گردشگری بسیاری که در حوزه‌های مختلف تاریخی، مذهبی، طبیعی و درمانی دارد، می‌تواند گروه‌های مختلف گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کند که نیازمند تامین زیرساخت‌ها است.

سیادتان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری در شیراز و حضور فعالان این عرصه است، افزود: برگزاری نمایشگاه گردشگری در فارس به جذب سرمایه‌گذار برای هتل‌سازی کمک می‌کند تا زیرساخت‌های جذب گردشگر در استان تامین شود.

رئیس جامعه هتلداران فارس تصریح کرد: جامعه هتلداران سراسر کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند و معرفی هتل‌ها و ساختار هتلینگ استان فارس یکی از فرصت‌هایی است که در این نمایشگاه باید به آن توجه کرد.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه ملی گردشگری در استان فارس از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز با حضور فعالان عرصه گردشگری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

تخفیف هتل‌های فارس به مسافران گردشگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.