شهردار یزدانشهر شهرستان زرند گفت: در راستای خودکفایی شهرداری یزدانشهر و حرکت در مسیر اجرای شعار اقتصاد مقاومتی کارگاه تولید قطعات بتنی در این شهر راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  احمد ایزدی شهردار یزدانشهر با اشاره به نیاز شهر و شهرداری یزدانشهر به ایجاد خط تولید قطعات بتنی گفت: شهرداری یزدانشهر با درک این نیاز و اختصاص اعتبار 800 میلیون ریالی اقدام به خرید تجهیزات برای راه اندازی این خط تولید کرده است.

وی همچنین در ادامه افزود: این خط تولید با ظرفیت تولید روزانه 4000 قطعه بتنی از جمله جدول ، بلوک سیمانی ، موزاییک ، نای سیمانی شروع بکار می کند و با توجه به فعالیت واحد سنگ شکن این شهرداری قیمت تمام شده این محصولات به حداقل خواهد رسید.

وی تأکید کرد: در صدد هستیم در بخش تولیدات محصولات بتنی نه تنها شهرداری خودکفا شود بلکه به بخش خصوصی هم خدمات بدهیم.

 احمد ایزدی همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این خط تولید ، روند امور عمرانی و شهرسازی شهر یزدانشهر سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: برای اجرای پروژه های عمرانی شهری بدنبال اجرای طرح ها بصورت مشارکتی با شهروندان هستیم.


ایزدی در ادامه با اشاره به اصل اقتصاد مقاومتی و نقش تاثیر گذار آن در پیشرفت و توسعه شهری گفت : شهرداری یزدانشهر برای بهبود کیفیت مبلمان شهری ، فضای سبز و مدیریت شهری حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داده است.

انتهای پیام/ی

اجرای یک طرح عمرانی در یزدانشهر زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار