۲۰۰ ترازوی چینی با برچسب ایرانی غیر استاندارد کشف و جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی رهنما مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به شناسایی و جمع آوری ۲۰۰ ترازوی دیجیتال چینی با برچسب ایرانی غیر استاندارد از بازار استان فارس گفت: وسیله‌های سنجش ترازو مشمول استاندارد اجباری بوده و عرضه و توزیع این کالا بدون پلمپ مهمور به نشان استاندارد خلاف قانون است.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی و بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد فارس از مراکز عرضه استان، تعداد زیادی ترازوی دیجیتال چینی در بسته بندی‌های تقلبی با نشانه گذاری فارسی به نام برند‌های معتبر کشور و به صورت قاچاق وارد کشور شده و در مراکز عرضه شهر شیراز شناسایی و توقیف شده است.

رهنما تصریح کرد: بسته بندی‌های کشف شده فاقد هرگونه آدرس سازنده و علامت استاندارد و به عنوان یک برند بصورت فارسی روی بسته‌های محافظ ترازو‌ها برای فریب خریدار حک شده است.

مدیرکل استاندارد فارس افزود: خریداران به آسانی می‌توانند تقلبی بودن این کالا‌ها را تشخیص دهند، زیرا کالا‌های یاد شده فاقد علامت استاندارد و آدرس سازنده می‌باشد.

رهنما مارک‌های تقلبی را با نام‌های محک، کمری، امپراتور، اطلس ۴، جاسمین و الکترونیک بر شمرد و ادامه داد: تعداد ترازو‌های توقیفی ۲۰۰ دستگاه است، که عرضه کنندگان این کالا‌ها به تعزیرات معرفی شده اند.
انتهای پیام/ت

شناسایی ترازو‌های غیر استاندارد چینی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار