گوشی‌های آینده کمپانی کره ای سامسونگ می توانند رمز عبور برای باز کردن قفل را با کف دست کاربر دریافت کنند.

گوشی های آینده گلکسی سامسونگ می توانند رمز عبور را با کف دست خود دریافت کنند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش اختراع سامسونگ یک روش بسیار متفاوت برای شناسایی فرد و احراز هویت توصیف کرد. بخش اختراع سامسونگ به تازگی روش جدیدی برای احراز هویت به شما پیشنهاد می دهد.

این روش رمز عبور (ABHL) پنهان در خطوط کف دست افراد است. در این فناوری فرد می تواند با عکس گرفتن از کف دست خود، رمز عبور فراموش شده خود را به خاطر بیاورد. به این شکل که گوشی بر روی کف دست، راهنما (Hint) به شما ارائه می‌دهد.گوشی حروف را در الگوهای مشخص در دست شما پنهان می کند. این قابلیت از دوربین جلوی گوشی هوشمند استفاده می کند.

اگر اسکن پالم (کف دست) به عنوان یک روش برای باز کردن قفل به کار گرفته شود و در گوشی‌های گلکسی سامسونگ اضافه شود،ا ین روش نیز به فهرست بلند روش‌های شناسایی خواهد پیوست. گوشی‌های فعلی سامسونگ مانند گلکسی اس 8 و نوت 8 هم‌اکنون از اسکن اثرانگشت، حسگر عنبیه چشم و تشخیص چهره به همراه پین کد و الگو بهره می‌برند.

حتی اگر ثبت اختراع اسکن پالم به عنوان یادآور برای یک رمز عبور فراموش شده استفاده شود، احتمالا در آینده می تواند برای اهدافی مانند باز کردن قفل تلفن و یا تایید اعتبار سامسونگ استفاده شود.

گوشی های آینده گلکسی سامسونگ می توانند رمز عبور را با کف دست خود دریافت کنند

انتهای پیام/

روش جدید سامسونگ برای باز کردن رمز تلفن همراه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار